Peringatan demi peringatan buat diri

Dunia ini umpama lautan yang luas. Kita adalah kapal yg belayar di lautan telah ramai kapal karam didalamnya.. andai muatan kita adalah iman, dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini.

Sabtu, 31 Julai 2010

Minggu pertama di Sekolah Menengah Tun Ismail, buat pertama kalinya aku menjoinkan diri mengikuti seminar Tulisan Khat ngan para pelajar......ramai pelajar yang hadir termasukla aku yang xbrapa pelajar skolah tu pun nyibuk nak join..

pengalaman yang tersangat best......sangat2 best pertama kali aku xsangka bahawa bukan mudah nak tulis tulisan khat nih...nampak senang..tapi rumit. Dahla g seminar melenggang kangkung macam nak g kenduri ja..xbawa apa2 persiapan menulis...

apala yang aku pikir time tuh xtahula....mungkin teruja nak join aktiviti skolah habis terlupa...mujur Ustazah meminjankan pen khat untuk aku...

Untuk hari tuh pertama kali dalam sejarah aku berjaya tulis dengan cantiknya ( dengan kembangnya puji sendiri hahahahahahah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan